Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19145
Title: Аналіз ролі фармацевтичної інформації у системі фармацевтичного маркетингу
Authors: Суріков, О. О.
Суриков, А. А.
Surikov, O. O.
Сурікова, І. О.
Сурикова, И. А.
Surikova, I. O.
Горіздра, І. А.
Гориздра, И. А.
Gorizdra, I. A.
Keywords: фармацевтична інформація;фармацевтическая информация;pharmaceutical information;фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Суріков, О. О. Аналіз ролі фармацевтичної інформації у системі фармацевтичного маркетингу / О. О. Суріков, І. О. Сурікова, І. А. Горіздра // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 312-315.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19145
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
312-315.pdf351,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.