Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19145
Назва: Аналіз ролі фармацевтичної інформації у системі фармацевтичного маркетингу
Автори: Суріков, О. О.
Суриков, А. А.
Surikov, O. O.
Сурікова, І. О.
Сурикова, И. А.
Surikova, I. O.
Горіздра, І. А.
Гориздра, И. А.
Gorizdra, I. A.
Теми: фармацевтична інформація;фармацевтическая информация;pharmaceutical information;фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Суріков, О. О. Аналіз ролі фармацевтичної інформації у системі фармацевтичного маркетингу / О. О. Суріков, І. О. Сурікова, І. А. Горіздра // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 312-315.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19145
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
312-315.pdf351,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.