Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.date.accessioned2019-08-06T09:29:50Z-
dc.date.available2019-08-06T09:29:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 238-241.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаимоотношенийuk_UA
dc.subjectmarketing relationshipsuk_UA
dc.subjectфармацевтична діяльністьuk_UA
dc.subjectфармацевтическая деятельностьuk_UA
dc.subjectpharmaceutical activityuk_UA
dc.titleОбґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
238-241.pdf288,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.