Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19165
Название: Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптеках
Авторы: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Кузнєцова, К. Г.
Кузнецова, К. Г.
Kuznetsova, K. G.
Плахотнік, Ю. В.
Плахотник, Ю. В.
Plahotnik, Yu. V.
Кандул Алі
Кандул Али
Kandul Ali
Ключевые слова: асортимент лікарських засобів;ассортимент лекарственных средств;a range of medicines
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптеках / С. В. Жадько, К. Г. Кузнєцова, Ю. В. Плахотнік, Кандул Алі // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 227-229.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19165
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
227-229.pdf284,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.