Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19501
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСабатовська, І. С.-
dc.contributor.authorБобокало, С. В.-
dc.contributor.authorСабатовская, И. С.-
dc.contributor.authorSabatovska, I. S.-
dc.contributor.authorBobokalo, S. V.-
dc.date.accessioned2019-08-29T09:02:02Z-
dc.date.available2019-08-29T09:02:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСабатовська, І. С. Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовки / І. С. Сабатовська, С. В. Бобокало // ScienceRise: Pedagogical Education. - 2019. - №2 (29). – Р. 22-27.uk_UA
dc.identifier.otherDOI: 10.15587/2519-4984.2019.161580-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19501-
dc.description.abstractУ статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури та нормативних документів схарактери-зовано стан досліджуваної проблеми, уточнено сутність ключових понять дослідження, з’ясовано осо-бливості підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури. Обґрунтовуються особливості підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах ма-гістратури через її моделювання. Наголошується, що моделювання процесу професійної підготовки до діяльності майбутніх викладачів надає підстави відповісти на запитання: як побудувати навчально-виховний процес, щоб приросту якостей особистості викладача вищої школи було достатньо для здійс-нення професійної діяльності. Принципового значення набувають питання про сутність професії викла-дача вищої школи, про зміст і компетентність виконання його функціональних обов’язків, культуру його педагогічного впливу, про його цінності та ідеали, професіоналізм. Визначається, що підготовка до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури– це процес організації навчальної, наукової та педагогічної діяльності магістранта у період його навчан-ня в магістратурі, спрямований на формування його готовності до діяльності викладача вищої школи. Метою підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури є формуван-ня особистості майбутнього фахівця, забезпечення його професійного розвитку та педагогічної майс-терності, професійної компетентності, професійно значущих якостей, а також умінь здійснювати на-укову діяльність і дослідження. Наводиться розроблена авторами модель підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури на основі впровадження організаційно-методичних умовuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectдіяльність викладачаuk_UA
dc.subjectпідготовка викладачівuk_UA
dc.subjectмодель фахівцяuk_UA
dc.subjectмодель діяльності викладачаuk_UA
dc.titleМоделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.