Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19501
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сабатовська, І. С. | - |
dc.contributor.author | Бобокало, С. В. | - |
dc.contributor.author | Сабатовская, И. С. | - |
dc.contributor.author | Sabatovska, I. S. | - |
dc.contributor.author | Bobokalo, S. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T09:02:02Z | - |
dc.date.available | 2019-08-29T09:02:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сабатовська, І. С. Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовки / І. С. Сабатовська, С. В. Бобокало // ScienceRise: Pedagogical Education. - 2019. - №2 (29). – Р. 22-27. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.15587/2519-4984.2019.161580 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19501 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури та нормативних документів схарактери-зовано стан досліджуваної проблеми, уточнено сутність ключових понять дослідження, з’ясовано осо-бливості підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури. Обґрунтовуються особливості підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах ма-гістратури через її моделювання. Наголошується, що моделювання процесу професійної підготовки до діяльності майбутніх викладачів надає підстави відповісти на запитання: як побудувати навчально-виховний процес, щоб приросту якостей особистості викладача вищої школи було достатньо для здійс-нення професійної діяльності. Принципового значення набувають питання про сутність професії викла-дача вищої школи, про зміст і компетентність виконання його функціональних обов’язків, культуру його педагогічного впливу, про його цінності та ідеали, професіоналізм. Визначається, що підготовка до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури– це процес організації навчальної, наукової та педагогічної діяльності магістранта у період його навчан-ня в магістратурі, спрямований на формування його готовності до діяльності викладача вищої школи. Метою підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури є формуван-ня особистості майбутнього фахівця, забезпечення його професійного розвитку та педагогічної майс-терності, професійної компетентності, професійно значущих якостей, а також умінь здійснювати на-укову діяльність і дослідження. Наводиться розроблена авторами модель підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури на основі впровадження організаційно-методичних умов | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | діяльність викладача | uk_UA |
dc.subject | підготовка викладачів | uk_UA |
dc.subject | модель фахівця | uk_UA |
dc.subject | модель діяльності викладача | uk_UA |
dc.title | Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовки.pdf | 378,9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.