Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19618
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФіляніна, Н. М.-
dc.contributor.authorСінявіна, Л. В.-
dc.contributor.authorДолга, О. О.-
dc.contributor.authorФилянина, Н. Н.-
dc.contributor.authorFilianina, N. M.-
dc.contributor.authorSinyavina, L. V.-
dc.contributor.authorСинявина, Л. В.-
dc.contributor.authorДолгая, Е. А.-
dc.contributor.authorDolga, O. O.-
dc.date.accessioned2019-09-06T11:30:08Z-
dc.date.available2019-09-06T11:30:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФіляніна, Н. М. Екологічна освіта в гуманітарній парадигмі / Н. М. Філяніна, Л. В. Сінявіна, О. О. Долга // Web of Scholar. - 2018. - № 10 (28), Vol. 2. - Р. 23-27.uk_UA
dc.identifier.issn2518-167X-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19618-
dc.description.abstractДосліджується гуманітарний аспект екологічної освіти та методологічні засади гуманітаризації екологічної освіти. Аналіз підходів до обґрунтування та розроблення концепції екологічної освіти дозволяє стверджувати, що поза гуманітаризацією будь-яка концепція екологічної освіти буде неповною. Концепція екологічної освіти формується в контексті становлення загальної освітньої парадигми та досліджень освіти як самостійного предмета та філософії освіти. Для формування сучасної концепції екологічної освіти вагомого методологічного значення набуває положення про те, що справжня освіта і справжнє виховання розглядаються в контекстах суспільства ризику та з урахуванням викликів глобалізації, актуалізуючи розвідки філософії у метаплощині та у метавимірах.uk_UA
dc.description.abstractWe have researched the humanitarian aspect of ecological education and methodological principles of the humanization of ecological education. An analysis of the approaches to the substantiation and development of the ecological education concept let us claim that any concept of ecological education will be incomplete beyond the humanization. The concept of ecological education is formed in the context of the general educational paradigm formation and the study of education as an independent subject and the philosophy of education. To form the modern conception of ecological education, a deep methodological significance assumes the idea that the genuine education and genuine nurture are seen in the context of the risk society and taking into account the challenges of globalization, actualizing the philosophy in meta-scale and in meta-measurements.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisheruk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectгуманітарна парадигмаuk_UA
dc.subjectконцепція екологічної освітиuk_UA
dc.subjectecological educationuk_UA
dc.subjecthumanitarian paradigmuk_UA
dc.subjectconception of ecological educationuk_UA
dc.titleЕкологічна освіта в гуманітарній парадигміuk_UA
dc.title.alternativeEcological education in the humanitarian paradigmuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23-27.pdf1,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.