Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19618
Назва: | Екологічна освіта в гуманітарній парадигмі |
Інші назви: | Ecological education in the humanitarian paradigm |
Автори: | Філяніна, Н. М. Сінявіна, Л. В. Долга, О. О. Филянина, Н. Н. Filianina, N. M. Sinyavina, L. V. Синявина, Л. В. Долгая, Е. А. Dolga, O. O. |
Теми: | екологічна освіта;гуманітарна парадигма;концепція екологічної освіти;ecological education;humanitarian paradigm;conception of ecological education |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | |
Бібліографічний опис: | Філяніна, Н. М. Екологічна освіта в гуманітарній парадигмі / Н. М. Філяніна, Л. В. Сінявіна, О. О. Долга // Web of Scholar. - 2018. - № 10 (28), Vol. 2. - Р. 23-27. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджується гуманітарний аспект екологічної освіти та методологічні засади гуманітаризації екологічної освіти. Аналіз підходів до обґрунтування та розроблення концепції екологічної освіти дозволяє стверджувати, що поза гуманітаризацією будь-яка концепція екологічної освіти буде неповною. Концепція екологічної освіти формується в контексті становлення загальної освітньої парадигми та досліджень освіти як самостійного предмета та філософії освіти.
Для формування сучасної концепції екологічної освіти вагомого методологічного значення набуває положення про те, що справжня освіта і справжнє виховання розглядаються в контекстах суспільства ризику та з урахуванням викликів глобалізації, актуалізуючи розвідки філософії у метаплощині та у метавимірах. We have researched the humanitarian aspect of ecological education and methodological principles of the humanization of ecological education. An analysis of the approaches to the substantiation and development of the ecological education concept let us claim that any concept of ecological education will be incomplete beyond the humanization. The concept of ecological education is formed in the context of the general educational paradigm formation and the study of education as an independent subject and the philosophy of education. To form the modern conception of ecological education, a deep methodological significance assumes the idea that the genuine education and genuine nurture are seen in the context of the risk society and taking into account the challenges of globalization, actualizing the philosophy in meta-scale and in meta-measurements. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19618 |
ISSN: | 2518-167X |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23-27.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.