Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19618
Название: Екологічна освіта в гуманітарній парадигмі
Другие названия: Ecological education in the humanitarian paradigm
Авторы: Філяніна, Н. М.
Сінявіна, Л. В.
Долга, О. О.
Филянина, Н. Н.
Filianina, N. M.
Sinyavina, L. V.
Синявина, Л. В.
Долгая, Е. А.
Dolga, O. O.
Ключевые слова: екологічна освіта;гуманітарна парадигма;концепція екологічної освіти;ecological education;humanitarian paradigm;conception of ecological education
Дата публикации: 2018
Издательство: 
Библиографическое описание: Філяніна, Н. М. Екологічна освіта в гуманітарній парадигмі / Н. М. Філяніна, Л. В. Сінявіна, О. О. Долга // Web of Scholar. - 2018. - № 10 (28), Vol. 2. - Р. 23-27.
Краткий осмотр (реферат): Досліджується гуманітарний аспект екологічної освіти та методологічні засади гуманітаризації екологічної освіти. Аналіз підходів до обґрунтування та розроблення концепції екологічної освіти дозволяє стверджувати, що поза гуманітаризацією будь-яка концепція екологічної освіти буде неповною. Концепція екологічної освіти формується в контексті становлення загальної освітньої парадигми та досліджень освіти як самостійного предмета та філософії освіти. Для формування сучасної концепції екологічної освіти вагомого методологічного значення набуває положення про те, що справжня освіта і справжнє виховання розглядаються в контекстах суспільства ризику та з урахуванням викликів глобалізації, актуалізуючи розвідки філософії у метаплощині та у метавимірах.
We have researched the humanitarian aspect of ecological education and methodological principles of the humanization of ecological education. An analysis of the approaches to the substantiation and development of the ecological education concept let us claim that any concept of ecological education will be incomplete beyond the humanization. The concept of ecological education is formed in the context of the general educational paradigm formation and the study of education as an independent subject and the philosophy of education. To form the modern conception of ecological education, a deep methodological significance assumes the idea that the genuine education and genuine nurture are seen in the context of the risk society and taking into account the challenges of globalization, actualizing the philosophy in meta-scale and in meta-measurements.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19618
ISSN: 2518-167X
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23-27.pdf1,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.