Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20349
Название: Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця
Другие названия: The place of philosophy in the process of forming of professional competence of a future specialist
Место философии в процессе формирования профессиональной компетентности будущего специалиста
Авторы: Іванова, К. А.
Иванова, К. А.
Ivanova, К. А.
Балабай, Я. В.
Balabay, Ya. V.
Кулакова, О. Н.
Кулакова, О. М.
Kulakova, O. M.
Ключевые слова: філософія;вища освіта;фахова компетентність;философия;высшее образование;профессиональная компетентность;philosophy;higher education;professional competence
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Іванова, К. А. Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця / К. А. Іванова, Я. В. Балабай, О. М. Кулакова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 19-23.
Краткий осмотр (реферат): Доповідь присвячена проблемі визначення місця філософії в університетській системі підготовки фахівців. Окреслена роль філософії як системоутворюючого елементу університетської освіти. Класична університетська модель освіти передбачає вивчення філософії як провідної дисципліни, яка формує у майбутнього спеціаліста цілісну картину світу, здатність до проблематизації, вміння давати визначення, можливість формулювати, впорядковувати, послідовно викладати свої думки. Кінцевою метою університетської освіти повинна бути не наука, а формування людини.
Доклад посвящен проблеме определения места философии в университетской системе подготовки специалистов. Обозначена роль философии как системообразующего элемента университетского образования. Классическая университетская модель образования предусматривает изучение философии как ведущей дисциплины, формирует у будущего специалиста целостную картину мира, способность к проблематизации, умение давать определения, возможность формулировать и последовательно излагать свои мысли. Конечной целью университетского образования должна быть не наука, а формирование человека.
The report is devoted to the problem of the place of philosophy in a university system of professionals’ training. The role of philosophy as a system-forming element of university education is indicated. A classical university model of education provides a study of philosophy as a leading discipline, forms a holistic picture of the world, the ability to analyse, to define, to formulate and consistently express your thoughts. The ultimate goal of university education should not be science, but the formation of a personality.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20349
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Місце філософії у процесі.pdf747,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.