Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20350
Название: Формування конкурентної стратегії компанії в умовах цифрової економіки
Авторы: Гладкова, О. В.
Gladkova, O. V.
Ключевые слова: конкурентні стратегії;конкурентные стратегии;competitive strategies;цифрова економіка;цифровая экономика;digital economy
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Гладкова, О. В. Формування конкурентної стратегії компанії в умовах цифрової економіки / О. В. Гладкова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 14-18.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена питанням розробки конкурентної стратегії вітчизняних компаній в умовах розвитку цифрової економіки. Зроблено акцент на досвіді розвитку провідних компаній світу та встановлено, що взаємодія через мережі в цифрову епоху вимагає від компанії нових підходів до управління конкурентоспроможністю. Як показує світова бізнес-практика, сучасні конкурентні стратегії компанії повинні формуватися з урахуванням її включення в міжфірмові мережі, взаємодії з споживчими спільнотами, розвитку її внутрішніх комунікацій з персоналом тощо.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20350
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14-18.pdf620,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.