Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСафіуліна, З. Р.-
dc.contributor.authorSafiulina, Z. R.-
dc.contributor.authorСафиулина, З. Р.-
dc.contributor.authorМірошнік, М. В.-
dc.contributor.authorMіroshnіk, М. V.-
dc.contributor.authorМирошник, М. В.-
dc.date.accessioned2019-12-03T12:24:27Z-
dc.date.available2019-12-03T12:24:27Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСафіуліна, З. Р. Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління / З. Р. Сафіуліна, М. В. Мірошнік // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 40-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleТеоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.pdf3,54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.