Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorМуса Істаніс, М. М.-
dc.contributor.authorMoussa Istanis, М. М.-
dc.contributor.authorМуса Истанис, М. М.-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:05:55Z-
dc.date.available2019-12-06T09:05:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищі : інф. лист / В. В. Малий, М. М. Муса Істаніс. - Харків, 2017. - № 103, Вип. з проблеми "Фармація". - 9 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20643-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетодика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методика оцінки сили бренду.pdf448,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.