Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондарєва, І. В.-
dc.contributor.authorБондарева, И. В.-
dc.contributor.authorBondarieva, I. V.-
dc.contributor.authorОлійник, В. В.-
dc.contributor.authorОлейник, В. В.-
dc.contributor.authorOleinik, V. V.-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:33:02Z-
dc.date.available2019-12-09T08:33:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондарєва, І. В. Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій / І. В. Бондарєва, В. В. Олійник // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 161-162.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламні кампаніїuk_UA
dc.subjectрекламные кампанииuk_UA
dc.subjectadvertising campaignsuk_UA
dc.titleАналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
161-162.pdf530,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.