Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарєва, І. В.-
dc.contributor.authorБондарева, И. В.-
dc.contributor.authorBondarieva, I. V.-
dc.contributor.authorОлійник, В. В.-
dc.contributor.authorОлейник, В. В.-
dc.contributor.authorOleinik, V. V.-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:33:02Z-
dc.date.available2019-12-09T08:33:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондарєва, І. В. Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій / І. В. Бондарєва, В. В. Олійник // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 161-162.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламні кампаніїuk_UA
dc.subjectрекламные кампанииuk_UA
dc.subjectadvertising campaignsuk_UA
dc.titleАналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
161-162.pdf530,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.