Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20677
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗоідзе, Д. Р.-
dc.contributor.authorЗоидзе, Д. Р.-
dc.contributor.authorZoidze, D. R.-
dc.contributor.authorТкаченко, Ю. М.-
dc.contributor.authorTkachenko, Yu. М.-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:37:32Z-
dc.date.available2019-12-09T08:37:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗоідзе, Д. Р. Комунікативні стратегії як пріоритетні антикризові заходи у сфері маркетингу на фармацевтичному ринку / Д. Р. Зоідзе, Ю. М. Ткаченко // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 176-178.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20677-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативні стратегіїuk_UA
dc.subjectкоммуникативные стратегииuk_UA
dc.subjectcommunication strategiesuk_UA
dc.titleКомунікативні стратегії як пріоритетні антикризові заходи у сфері маркетингу на фармацевтичному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
176-178.pdf538,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.