Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосолап, Л. С.-
dc.contributor.authorKosolap, L. S.-
dc.contributor.authorКосолап, Л. С.-
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.date.accessioned2019-12-17T19:28:14Z-
dc.date.available2019-12-17T19:28:14Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКосолап, Л. С. Принципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятий / Л. С. Косолап, З. Н. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 344.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20834-
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.titleПринципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf6,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.