Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20834
Назва: Принципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятий
Автори: Косолап, Л. С.
Kosolap, L. S.
Косолап, Л. С.
Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Теми: маркетинговые исследования
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Косолап, Л. С. Принципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятий / Л. С. Косолап, З. Н. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 344.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20834
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf6,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.