Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20834
Title: Принципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятий
Authors: Косолап, Л. С.
Kosolap, L. S.
Косолап, Л. С.
Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Keywords: маркетинговые исследования
Issue Date: 2006
Bibliographic description (Ukraine): Косолап, Л. С. Принципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятий / Л. С. Косолап, З. Н. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 344.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20834
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf6,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.