Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20915
Название: Комунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобів
Авторы: Гусак, С. Г.
Gusak, S. G.
Гусак, С. Г.
Ірклієнко, Т. М.
Irklienko, T. M.
Ирклиенко, T. M.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Ключевые слова: комунікативні прийоми;торгові марки ЛЗ
Дата публикации: 2007
Библиографическое описание: Гусак, С. Г. Комунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобів / С. Г. Гусак, Т. М. Ірклієнко, С. В. Жадько // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 271-272
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20915
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5.pdf6,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.