Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрієвич, А. Ю.-
dc.contributor.authorAndrievich, A. Yu.-
dc.contributor.authorАндриевич, А. Ю.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.date.accessioned2019-12-18T20:54:19Z-
dc.date.available2019-12-18T20:54:19Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationАндрієвич, А. Ю. Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів / А. Ю. Андрієвич, М. М. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 264-265.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf6,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.