Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Назва: Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів
Автори: Андрієвич, А. Ю.
Andrievich, A. Yu.
Андриевич, А. Ю.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Теми: маркетингові стратегії
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Андрієвич, А. Ю. Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів / А. Ю. Андрієвич, М. М. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 264-265.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf6,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.