Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Title: Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів
Authors: Андрієвич, А. Ю.
Andrievich, A. Yu.
Андриевич, А. Ю.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Keywords: маркетингові стратегії
Issue Date: 2007
Bibliographic description (Ukraine): Андрієвич, А. Ю. Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів / А. Ю. Андрієвич, М. М. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 264-265.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf6,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.