Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Название: Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів
Авторы: Андрієвич, А. Ю.
Andrievich, A. Yu.
Андриевич, А. Ю.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Ключевые слова: маркетингові стратегії
Дата публикации: 2007
Библиографическое описание: Андрієвич, А. Ю. Маркетингові стратегії на стадії розробки та просування лікарських препаратів / А. Ю. Андрієвич, М. М. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 264-265.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20918
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf6,55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.