Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20966
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.date.accessioned2020-01-14T12:09:18Z-
dc.date.available2020-01-14T12:09:18Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСлободянюк, М. М. Методи аналізу і оцінки конкурентоспроможності торговельних марок лікарських засобів / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економіка підприємства" та " Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Х., 2007. - С. 280-284.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20966-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleМетоди аналізу і оцінки конкурентоспроможності торговельних марок лікарських засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.pdf6,24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.