Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21080
Название: Дослідження ефективності маркетингових рішень за даними роздрібного аудиту
Авторы: Преснякова, В. В.
Presnyakova, V. V.
Преснякова, В. В.
Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Ключевые слова: маркетингові рішення;роздрібний аудит;маркетинговые решения;розничный аудит;marketing decisions;retail audit
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Преснякова, В. В. Дослідження ефективності маркетингових рішень за даними роздрібного аудиту / В. В. Преснякова, І. В. Пестун // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. - Х. : Вид-во НФаУ, 2008. - С. 16-17.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21080
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2.pdf2,85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.