Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.date.accessioned2020-01-22T11:03:33Z-
dc.date.available2020-01-22T11:03:33Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства / С. В. Жадько, М. М. Слободянюк // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 147-152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23.pdf4,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.