Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21973
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧегринець, А. А.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorChehrynets, А. А.-
dc.contributor.authorBabicheva, G. S.-
dc.contributor.authorRogulia, O. Yu.-
dc.contributor.authorЧегринец, А. А.-
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.date.accessioned2020-04-07T19:04:21Z-
dc.date.available2020-04-07T19:04:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧегринець, А. А. Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомоги / А. А. Чегринець, Г. С. Бабічева, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 83-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21973-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню основних причин виникнення конфліктів під час надання фармацевтичної допомоги населенню на прикладі аптек м. Харкова. У роботі обґрунтовано актуальність та доцільність вивчення конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування клієнтів аптек. Проаналізовано способи подолання та методи вирішення конфліктних ситуацій, які застосовують фахівці аптек. Запропоновано підходи щодо запобігання та розв’язання конфліктів працівниками аптек.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию основных причин возникновения конфликтов во время оказания фармацевтической помощи населению на примере аптек г. Харькова. В работе обоснована актуальность и целесообразность изучения конфликтных ситуаций в процессе обслуживания клиентов аптек. Были проанализированы способы преодоления и методы решения конфликтных ситуаций, которые применяют специалисты аптек. Предложены подходы по предотвращению и разрешению конфликтов работниками аптек.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the main causes of conflicts in the pharmaceutical care of the population by the case of the pharmacies in Kharkiv. The relevance and viability of studying conflict situations in the process of servicing pharmacy customers were substantiated. The basic methods of overcoming and resolving conflict situations that are used by pharmacy specialists were analyzed. Approaches for preventing and overcoming conflicts by pharmacy employees were suggested.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectаптекаuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectпричини виникнення конфліктівuk_UA
dc.subjectклієнти аптекиuk_UA
dc.subjectаптекаuk_UA
dc.subjectконфликтuk_UA
dc.subjectпричины возникновения конфликтовuk_UA
dc.subjectклиенты аптекuk_UA
dc.subjectpharmacyuk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.subjectcauses of conflictsuk_UA
dc.subjectpharmacy clientsuk_UA
dc.titleДослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомогиuk_UA
dc.title.alternativeИсследование причин возникновения конфликтов в процессе оказания фармацевтической помощиuk_UA
dc.title.alternativeResearch of the conflict situations causes in the process of providing pharmaceutical careuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 11.pdf586,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.