Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22409
Название: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми
Авторы: Борко, Є. А.
Ковалевська, І. В.
Рубан, О. А.
Borko, Ye. A.
Рубан, Е. А.
Ruban, O. A.
Ковалевская, И. В.
Kovalevska, I. V.
Ключевые слова: маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок України
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Борко, Є. А. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми / Є. А. Борко, І. В. Ковалевська, О. А. Рубан // Вісник економічної науки України. - 2019. - № 2 (37). - С. 137- 142.
Краткий осмотр (реферат): Велика варіабельність симптоматичного прояву патологічних процесів при захворюваннях аноректаль- ної зони потребує призначення ефективного лікування групами препаратів з різною фармакологічною активністю. Так, на перших стадіях захворювання,можливе комплексне медикаментозне лікування безрецептурними групами препаратів. В залежності від етапу хвороби та основних симптомів використовують: антикоагулянти (при геморої неускладненої форми на початковій стадії), місцеві анестетики (виражений больовий синдром), кровозупинні та ангіопротекторні засоби, антибіотики широкого спектру дії, нестероїдні протизапальні засоби чи антисептики (при запальному процесі), глюкокортикостероїди
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22409
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ЗТЛ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Борко.pdfМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЩОДО ПЕРСПЕКТИВ СТВОРЕННЯ НОВОЇ ЛІКАРСЬКОЇ ФОРМИ1,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.