Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Название: Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку
Авторы: Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Проскурова, Я. О.
Проскурова, Я. А.
Proskurova, Yа. O.
Ключевые слова: реклама;advertising;вірусний маркетинг;вирусный маркетинг;viral marketing;косметологічний ринок;косметологический рынок;cosmetic market
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Чмихало, Н. В. Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку / Н. В. Чмихало, Я. О. Проскурова // Науковий підхід до сфери практичної косметології: актуальні питання й тренди : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11 берез. 2020 р. – Xарків : НФаУ, 2020. – С. 202-203.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cosm-2020-Book (1)-43.pdf317,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.