Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Назва: Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку
Автори: Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Проскурова, Я. О.
Проскурова, Я. А.
Proskurova, Yа. O.
Теми: реклама;advertising;вірусний маркетинг;вирусный маркетинг;viral marketing;косметологічний ринок;косметологический рынок;cosmetic market
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Чмихало, Н. В. Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку / Н. В. Чмихало, Я. О. Проскурова // Науковий підхід до сфери практичної косметології: актуальні питання й тренди : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11 берез. 2020 р. – Xарків : НФаУ, 2020. – С. 202-203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cosm-2020-Book (1)-43.pdf317,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.