Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧмихало, Н. В.-
dc.contributor.authorЧмыхало, Н. В.-
dc.contributor.authorChmyhalo, N. V.-
dc.contributor.authorВінник, О. В.-
dc.contributor.authorВинник, Е. В.-
dc.contributor.authorVinnik, O. V.-
dc.date.accessioned2020-06-25T19:05:41Z-
dc.date.available2020-06-25T19:05:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧмихало, Н. В. Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю / Н. В. Чмихало, О. В. Вінник // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 квіт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 279-281.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectполітика брендингуuk_UA
dc.subjectполитика брендингаuk_UA
dc.subjectbranding policyuk_UA
dc.titleДослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из СОЦІАЛЬНА ФАРМАЦІЯ_279-281.pdf195,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.