Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Назва: Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю
Автори: Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Вінник, О. В.
Винник, Е. В.
Vinnik, O. V.
Теми: політика брендингу;политика брендинга;branding policy
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Чмихало, Н. В. Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю / Н. В. Чмихало, О. В. Вінник // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 квіт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 279-281.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из СОЦІАЛЬНА ФАРМАЦІЯ_279-281.pdf195,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.