Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Title: Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю
Authors: Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Вінник, О. В.
Винник, Е. В.
Vinnik, O. V.
Keywords: політика брендингу;политика брендинга;branding policy
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Чмихало, Н. В. Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю / Н. В. Чмихало, О. В. Вінник // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 квіт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 279-281.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из СОЦІАЛЬНА ФАРМАЦІЯ_279-281.pdf195,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.