Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Название: Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю
Авторы: Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Вінник, О. В.
Винник, Е. В.
Vinnik, O. V.
Ключевые слова: політика брендингу;политика брендинга;branding policy
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Чмихало, Н. В. Дослідження політики брендингу як інструменту маркетингового менеджменту організації фармацевтичного профілю / Н. В. Чмихало, О. В. Вінник // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 квіт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 279-281.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23302
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из СОЦІАЛЬНА ФАРМАЦІЯ_279-281.pdf195,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.