Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуть, О. Ю.-
dc.date.accessioned2021-01-26T11:05:24Z-
dc.date.available2021-01-26T11:05:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШуть, О. Ю. Сутність значення клієнтоорієнтованого менеджменту для фармацевтичних компаній / О. Ю. Шуть // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 153-155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24388-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectклиентоориентированностьuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectфармацевтичні компаніїuk_UA
dc.subjectфармацевтические компанииuk_UA
dc.subjectpharmaceutical companiesuk_UA
dc.titleСутність значення клієнтоорієнтованого менеджменту для фармацевтичних компанійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підготовка спеціалістів фармації (life long learning)_removed-153-155.pdf132,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.