Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26348
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.date.accessioned2021-11-11T13:45:47Z-
dc.date.available2021-11-11T13:45:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук / Л. Г. Кайдалова // Науковий часопис національного педагогічного ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 78. - С. 84-87. - (Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26348-
dc.description.abstractРозкрито необхідність проведення дослідження з проблеми формування педагогічної майстерності та її компонентів у магістрів освітніх, педагогічних наук. Здійснено теоретичне обґрунтування проблеми; проаналізовано внесок науковців у дослідження педагогічної майстерності та розкрито розуміння понять «педагогічна майстерність», «педагогічна майстерність викладача вищої школи». Педагогічну майстерність викладача розглядаємо як складне, багатовекторне утворення, що являє собою комплекс компетентностей та якостей особистості викладача. Здійснено відбір та структурування змісту навчальної компоненти «Педагогічна майстерність викладача вищої школи», що спрямована на формування компетентності педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. Розглянуто педагогічні технології формування педагогічної майстерності, педагогічної культури та педагогічної техніки магістрів освітніх, педагогічних наук, серед яких – кейс-технологія, інтерактивні технології, тренінгові технології, технології дистанційного навчання, Інтернет-технології, інформаційно-комунікаційні та ін. Наголошено на важливості практичних занять та тренінгів, орієнтованих на формування педагогічної майстерності, а також її компонентів, серед яких – уміння аналізувати професійну діяльність викладача; визначати основні компоненти педагогічної майстерності; володіти основними елементами педагогічної техніки; володіти технікою мовлення та контактної взаємодії; володіти лекторською майстерністю тощо. Представлено результати дослідження формування педагогічної майстерності, використовуючи спостереження, опитування, бесіди, порівняння та узагальнення для виявлення актуальних шляхів формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. Доведено актуальність дослідження формування педагогічної майстерності магістрів освітніх, педагогічних наук шляхом забезпечення чіткої організації освітнього процесу в магістратурі з використанням кращих традицій вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних педагогічних технологій та освітніх інновацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectформування педагогічної майстерностіuk_UA
dc.subjectмагістр освітніхuk_UA
dc.subjectпедагогічна технікаuk_UA
dc.subjectпедагогічна культураuk_UA
dc.subjectпедагогічних наукuk_UA
dc.titleФормування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наукuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20.pdf303,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.