Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСофронова, І. В.-
dc.contributor.authorКоренчук, А. І.-
dc.date.accessioned2021-12-06T12:16:52Z-
dc.date.available2021-12-06T12:16:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСафронова, І. В. Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту / І. В. Сафронова, А. І. Коренчук // «Відкриваємо нове сторіччя: здобутки та перспективи» : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 10 верес. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 422-423.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.titleМерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортиментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
422-423.pdf299,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.