Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27170
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-01-25T16:54:49Z-
dc.date.available2022-01-25T16:54:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів / О. П. Півень, О. В. Шуванова, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 верес. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 491-494.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27170-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові заходиuk_UA
dc.subjectмаркетинговые мероприятияuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.titleАналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
491-494.pdf281,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.