Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27170
Назва: Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів
Автори: Півень, О. П.
Шуванова, О. В.
Ткаченко, І. В.
Теми: маркетингові заходи;маркетинговые мероприятия;marketing activities
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів / О. П. Півень, О. В. Шуванова, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 верес. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 491-494.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27170
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
491-494.pdf281,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.