Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27170
Title: Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів
Authors: Півень, О. П.
Шуванова, О. В.
Ткаченко, І. В.
Keywords: маркетингові заходи;маркетинговые мероприятия;marketing activities
Issue Date: 2021
Bibliographic description (Ukraine): Півень, О. П. Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів / О. П. Півень, О. В. Шуванова, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 верес. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 491-494.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27170
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
491-494.pdf281,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.