Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorПреснякова, В. В.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorПреснякова, В. В.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorPresnyakova, V. V.-
dc.contributor.authorRogulya, O. Yu.-
dc.date.accessioned2013-10-23T12:48:28Z-
dc.date.available2013-10-23T12:48:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Використання результатів роздрібного аудиту в конкурентному аналізі фармацевтичного ринку України / З. М. Мнушко, О. Ю. Рогуля, В. В. Пресняков // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2009. - № 2. - С. 24-28. - Бібліогр. : с. 27.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2819-
dc.description.abstractРоздрібний аудит як один із видів панельних досліджень у системі маркетингу є джерелом ін- формації про кон’юнктуру ринку та тенденції змін в його сегментах. У статті наведено приклад використання даних роздрібного аудиту у визначенні конкурентних позицій фармацевтичних виробничих підприємств, зокрема розраховано ринкові частки та темпи їх змінювання. Охарак- теризовано стан конкуренції на ринку вітчизняної продукції за значенням індексу Харфіндела- Хіршмана. Побудовано матрицю формування конкурентної карти ринку вітчизняних фармацев- тичних підприємств та проаналізовано їх стратегічні позиції. Отримані результати доводять, що ринок є нормальним для конкуренції і безпечним для підтримки її адекватного розвитку.en_US
dc.description.abstractРозничный аудит как один из видов панельных исследований в системе маркетинга является источником информации о конъюнктуре рынка и тенденциях изменений в его сегментах. В статье приводится пример использования данных розничного аудита в определении конкурентных позиций фармацевтических производственных предпри- ятий, в частности рассчитаны рыночные доли и темпы их изменений. Охарактеризова- но состояние конкуренции на рынке отечественной продукции на основании индекса Харфиндела-Хиршмана. Построена матрица формирования конкурентной карты рын- ка отечественных фармацевтических предприятий и проанализированы их стратеги- ческие позиции. Полученные результаты доказывают, что рынок является нормаль- ным для конкуренции и безопасным для поддержания ее адекватного развития.en_US
dc.description.abstractRetail audit a kind of panel researches in marketing system is a source of the information on market condition and tendencies of changes in its segments. The example of use of data of retail audit in definition of competitive positions of the pharmaceutical industrial enterprises has been shown, market shares and rates of their changes in particular have been calculated. The competition condition in the market of a ukrainian production on the basis of index Harfindel-Hirshman ukrainian characterized. The received results prove, that the market is normal for a competition and safe for maintenance of its adequate development. The matrix of formation of a competitive card of the market of the ukrainian pharmaceutical enterprises has been constructed and their strategic positions have been analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectроздрібний аудитen_US
dc.subjectринкова часткаen_US
dc.subjectконкурентна картаen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectрозничный аудитen_US
dc.subjectрыночная доляen_US
dc.subjectконкурентная картаen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.subjectretail auditen_US
dc.subjectmarket sharesen_US
dc.subjectcompetitive carden_US
dc.titleВикористання результатів роздрібного аудиту в конкурентному аналізі фармацевтичного ринку Україниen_US
dc.title.alternativeПрименение результатов розничного аудита в конкурентном анализе фармацевтического рынка Украиныen_US
dc.title.alternativeApplication of results of retail audit іn the competitive analysis of the pharmaceutical market of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24-28.pdf407,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.