Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28223
Название: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності фармацевтичного підприємства
Авторы: Глєбова, Н. В.
Ковальова, В. І.
Ключевые слова: інтегровані маркетингові комунікаціі;фармацевтичні підприємства
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Глєбова, Н. В. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності фармацевтичного підприємства / Н. В. Глєбова, В. І. Ковальова // Управління якістю в фармації : матеріали XVІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 20 трав. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 28-31.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28223
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28-31.pdf739,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.