Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗаєрко, М. В.-
dc.contributor.authorКарпенко, Л. А.-
dc.date.accessioned2022-06-25T13:28:25Z-
dc.date.available2022-06-25T13:28:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗаєрко, М. В. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації / М. В. Заєрко, Л. А. Карпенко // Промислова фармація - реалії та перспективи, присвяченої 80-річчю від дня народження професора В. І. Чуєшова : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17-18 берез. 2022 р. - Xарків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 92-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectаптекаuk_UA
dc.titleВивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
92-93.pdf104,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.