Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіреєв, І. В.-
dc.contributor.authorЖаботинська, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-11-01T20:42:25Z-
dc.date.available2022-11-01T20:42:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКіреєв, І. В. Особливості оцінки знань студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія в умовах дистанційного навчання на платформі Moodle / І. В. Кіреєв, Н. В. Жаботинська // Фундаментальні та прикладні дослідження у галузі фармацевтичної технології : матеріали ІI Міжнар. наук.-прак. конф., м. Харків, 13 жовт. 2022 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 141-144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28526-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectплатформа дистанційного навчання Moodleuk_UA
dc.subjectспеціальность 227 Фізична терапія, ерготерапіяuk_UA
dc.titleОсобливості оцінки знань студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія в умовах дистанційного навчання на платформі Moodleuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141-144.pdf190,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.