Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗарічкова, М. В.-
dc.date.accessioned2022-12-07T19:47:05Z-
dc.date.available2022-12-07T19:47:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗарічкова, М. В. Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами / М. В. Зарічкова // Актуальні питання фармакології, клінічної фармакології та клінічної фармації = Topical issues of pharmacology, clinical pharmacology and clinical pharmacy : матеріали наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 27-28 жовт. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 203-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
203-204.pdf158,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.