Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Title: Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами
Authors: Зарічкова, М. В.
Issue Date: 2022
Bibliographic description (Ukraine): Зарічкова, М. В. Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами / М. В. Зарічкова // Актуальні питання фармакології, клінічної фармакології та клінічної фармації = Topical issues of pharmacology, clinical pharmacology and clinical pharmacy : матеріали наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 27-28 жовт. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 203-204.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
203-204.pdf158,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.