Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Назва: Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами
Автори: Зарічкова, М. В.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Зарічкова, М. В. Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами / М. В. Зарічкова // Актуальні питання фармакології, клінічної фармакології та клінічної фармації = Topical issues of pharmacology, clinical pharmacology and clinical pharmacy : матеріали наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 27-28 жовт. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 203-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
203-204.pdf158,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.