Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Название: Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами
Авторы: Зарічкова, М. В.
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Зарічкова, М. В. Дослідження використання інструментів мерчендайзингу в епоху електронної торгівлі лікарськими засобами / М. В. Зарічкова // Актуальні питання фармакології, клінічної фармакології та клінічної фармації = Topical issues of pharmacology, clinical pharmacology and clinical pharmacy : матеріали наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 27-28 жовт. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 203-204.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28736
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
203-204.pdf158,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.