Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28865
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorСербін, А. А.-
dc.date.accessioned2023-01-04T11:52:12Z-
dc.date.available2023-01-04T11:52:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабічева, Г. С. Особливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринку / Г. С. Бабічева, А. А. Сербін // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки, менеджменту та логістики : матеріали X міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : НФаУ, 2022. - С. 302-304.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28865-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОсобливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
302-304.pdf151,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.