Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29181
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемененко, Дмитро-
dc.date.accessioned2023-02-16T18:11:41Z-
dc.date.available2023-02-16T18:11:41Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationСемененко, Д. Маркетингове дослідження товарного сегменту лікарських препаратів лоратадину : кваліфікац. робота / наук. керівник М. Слободянюк. - Харків, 2022. - 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29181-
dc.description.abstractУ роботі досліджено стан та структуру фармацевтичного ринку України, наведено результати маркетингового дослідження впливу складових лояльно- сті споживачів на вибір препаратів лоратадину та результати опрацювання ме- тодики оцінки ринкової сили торговельних марок на прикладі лоратадину. Впровадження результатів є підґрунтям проведення детального маркети- нгового аналізу по кожному показнику торговельної марки лоратадину спону- катиме до дій виробників і висвітлить напрями коригування стратегічних про- грам щодо підвищення конкурентоспроможності лікарського засобу.uk_UA
dc.description.abstractThe state and structure of the pharmaceutical market of Ukraine are studied, the results of marketing research of influence of components of loyalty of consumers on a choice of drugs of loratadine and results of working out of a technique of estima- tion of a technique of an estimation of market force of lo-ratadine brands are resu- lted. The implementation of the results is the basis for a detailed marketing analysis of each indicator of the loratadine brand will encourage the actions of manufacturers and highlight areas for adjusting strategic programs to increase the competitiveness of the drug.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectлікарський засібuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectторговельна маркаuk_UA
dc.subjectринкова силаuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectmarket poweruk_UA
dc.subjectdruguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження товарного сегменту лікарських препаратів лоратадинуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of the product segment of loratadine drugsuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Семененко Діма 8.06.22.pdf
  Restricted Access
1,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.