Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29427
Название: Дослідження аспектів соціального маркетингу у фармацевтичному секторі сфери охорони здоров’я
Другие названия: Research of social marketing aspects in the pharmaceutical sector of health care
Авторы: Косяченко, Аліна
Ключевые слова: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;соціальний маркетинг;фармацевтичний ринок;фармацевтичні підприємства;social marketing;pharmaceutical market;pharmaceutical enterprises.
Дата публикации: фев-2023
Библиографическое описание: Косяченко, А. Дослідження аспектів соціального маркетингу у фармацевтичному секторі сфери охорони здоров’я : кваліф. робота / наук. керівник А. Волкова. - Харків, 2023. - 50 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі наведено результати узагальнення літературних джерел з питань визначення поняття соціального маркетингу, його принципів та інструментів. Представлено результати аналізу досвіду використання підходів соціального маркетингу у діяльності вітчизняних і закордонних фармацевтичних підприємств.
The qualification work presents the results of the generalization of literary sources on the definition of the concept of social marketing, its principles and tools. The results of the analysis of the experience of using social marketing approaches in the activities of domestic and foreign pharmaceutical enterprises are presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29427
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Косяченко Аліна_10.02.23.pdf1,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.