Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBentama Serroukh, Issam-
dc.date.accessioned2023-04-30T20:05:54Z-
dc.date.available2023-04-30T20:05:54Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationBentama Serroukh Issam. Study the attitude of consumers to a brand : qualification work / supervisor I. Timaniuk. - Kharkiv, 2022. - 55 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29976-
dc.description.abstractThe paper reveals directions of research of consumers of pharmaceutical products; presented assessment of consumers' attitudes to pharmaceutical organizations; the consumers' attitudes to the brand is studied.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкрито напрямки дослідження споживачів фармацевтичної продукції; представлена оцінка ставлення споживачів до фармацевтичних організацій; вивчається ставлення споживачів до бренду.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjectstudyuk_UA
dc.subjectattitudeuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectpharmaceutical organizationuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectставленняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectфармацевтична організаціяuk_UA
dc.titleStudy the attitude of consumers to a branduk_UA
dc.title.alternativeВивчення ставлення споживачів до брендуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бентама Серрух Іссам.pdf
  Обмежений доступ
1,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.